İçeriğe geç

Fotur Fotur Foturdatmak.

Yaklaşık 3 ay önce açılan Sevgili Alev Durmuşoğlu sitesini tanıtmak istiyorum bugün sizlere. 3 ayda gerçekten çok güzel bir içerik ve etkinlikler silsilesi ile güzel bir site oldu kanaatimce böyle güzel bir site de benimde çok ufakta olsa parmağımın olması da mutlu ediyor başarısını gördükçe lafı çok uzatmadan ben kendi dillerinden kendilerini anlatmalarını istedim ve aşağıya hiç bir değişiklik yapmadan paylaşıyorum.

Nedir Bu Fotur?

Çok kısaca anlatmak gerekirse; Alev Abla ile boy boy cücelerinin dağ, bayır, ada, yarımada, yanardağ (o kadar da değil) demeden, tabana kuvvet, orayı burayı gezmeleri ve hadi madem geziyoruz, iki kare de fotoğraf çekelim de bu gezilerin bir adı olsun dediği şeydir.

Daha uzun uzun anlatmak gerekirse; Alev Abla ile Selin, Enes, Emir, Daphne, Nilsu, Arda, İrem, Mert, Selvinur (ve bu liste sonsuza dek uzanır gider aslında), sonracıma kedi maması sorumlusu Nükhet Abla, Nükhet Ablanın ekürisi Şima Abla, martı simidi sorumlusu Yasemin Abla, Erkan Bizi de Çek Abi toplaşıyoruz ve önceden planladığımız yere doğru yol alıyoruz.

Yolda yiyoruz içiyoruz, vapurda isek martılara (kendi aramızda onlara Jonattan diyoruz) simit atıyoruz, poz veriyoruz. Gittiğimiz yerlerde en çok kedilerin fotoğraflarını çekiyoruz. Kedilere yanımızda götürdüğümüz mamalardan vererek bize modellik yapmalarını rica ediyoruz, eksik olmasınlar hemen kabul ediyorlar. Dalları, ağaçları, börtü böcekleri, dağı taşı, bazen çöp kovalarını, bazen esnaf amcaları fotoğraflıyoruz.

Bu esnada Alev Abla bize minicik tüyolar veriyor. Çok kafamızı karıştırmadan, bizi yormadan nasıl daha iyi fotoğraf çekeceğimizi anlatıyor. Aralarda da çaktırmadan gittiğimiz yerin özelliklerini anlatıyor güzel güzel. Varsa tarihi yerleri, müzeleri ziyaret etmemizi sağlıyor. Bayıla bayıla geziyoruz ve fotoğraflıyoruz.

Ufak fotoğraf molalarının ardından son olarak kocaman yemek molası derken aralarda oyunlar oynadığımız, bisiklete bindiğimiz, faytonla gezdiğimiz de oluyor.

Gezi sonunda, çektiğimiz fotoğrafları Alev Abla’ya gönderme sözü vererek, öpüşüp vedalaşıyoruz ve hepimiz akşam 8 demeden, ev yolunda, arabada zzzzzzz…….

Bu da son etkinlikleri olan heybeli adada çektikleri güzel klip: