Kyle XY Önümüzdeki Pazartesi veda ediyor…

Kyle XY Önümüzdeki Pazartesi veda ediyor…

Malumunuz dizilerle aram oldukça ii sayılır takip ettiğim 5-6 dizi var az çok izledikçede sizlerle paylaşıyorum. Dün akşam tam yatarken Kyle XY Resmi bloğuna gireyim dedim bakayım yeni bölüm hakkında neler olacağı konusunda bir ön araştırma yapmak istedim. Keşke girmeseydim Kyle XY Benim en favori dizim olduğu için olsa gerek gerçekten bu haber beni üzdü Önümüzdeki hafta pazartesi Seri finalini yayınlayarak ABCFamily’nin diziyi bitireceği açıklanıyor. Sonrası ise tam bir muamma dizi tamamen mi bitecek yoksa başka bir TV’ye geçermi inanın kimse biliyor ama tek bilinen dizinin fanatiklerinin ABCFamily’i e-posta yapmuruna tuttukları ve 200.000 den fazla mail ve posta aldıklarını belirtiyorlar. Bakalım hep birlikte göreceğiz.

Kyle XY Final paylaşan: XiLoNeN

Bu yazıyı paylaş

Benzer Yazılar

56 Yorum

  1. toros

    3 Kasım 2009 tarihinde, saat 16:10

    inşallah 4 sezon çekilir ama nerdeyse 2010 girdik hala ses seda yok.

  2. toros

    3 Kasım 2009 tarihinde, saat 16:12

    böyle sezon finali böyle bir diziye hiç yakışmadı doğrusu

  3. toros

    3 Kasım 2009 tarihinde, saat 16:14

    bitirimesinde ki neden olarak reytinglerin düşmüş olduğu gösteriyorlar ama amerikadaki anketlerde en çok sevilen gençlik dizisi olarak gösterilmiş.

  4. toros

    3 Kasım 2009 tarihinde, saat 16:15

    devam etmesi dileğiyle……

  5. toros

    3 Kasım 2009 tarihinde, saat 16:39

    bu dizinin devam etmesi birçok kişinin sevineceğine umuyorum.2006 beri izlediğim kyle xy bu denli kötü bi final yakışmadı.inşallah abc family pişman olupta dizi tekrar çekmeye başlar.çünkü senaryo bitmiş değil….

  6. toros

    3 Kasım 2009 tarihinde, saat 16:42

    ya bırakın dizinin bitmesini bu sezon finali bile olamaz bence yaa araya reklam giricekmiş gibi kesildi bitti.. olurmu ya 4. sezon olmalı hiçmi izlenmiyoki bu dizide çekilmiycek diyolar? ayıp ama ya izleyenlere ayıp walla, bare 23 bölüme tamamlasınlar öyle bitirsinler.. madem erken bitiriceklerdi aksiyonlu bölümleri son 2 bölüme sığdırmak yerine şu gençlik dizilerini anımsatan zaman kaybı bölümleri vs azaltsalardı, asıl önemli olayları koysalardı, sonu böyle havada kalmazdı. resmen son 2 bölüme sığdırmışlar, hatta sığdıramamışlar kalmış öyle anlamadım.. üzüldüm açıkçası çok sevdiğim bi diziydi

    umarım 4 olur…

  7. toros

    3 Kasım 2009 tarihinde, saat 16:46

    sizden iyi haberler bekliyorum.

  8. toros

    3 Kasım 2009 tarihinde, saat 21:25

    size bi sorum olacak kyle xy tam olarak bitti mi ? 4 sezon çekilecek mi?bu sorularıma cevap verirseniz çok mutlu olurum.

  9. toros

    5 Kasım 2009 tarihinde, saat 0:00

    serkan cura ya soruyorum kyle xy tam olarak bitti mi ? 4 sezon çekilecek mi?bu sorularıma cevap verirseniz çok mutlu olurum

  10. Serkan

    5 Kasım 2009 tarihinde, saat 0:17

    toros resmi olarak bitmiş gözüküyor ama seninde belirttiğin gibi bitişi gerçekten kötüydü ve zoraki bitmiş izlenimi bıraktı bende de ama resmi olarak şu an devam etmiyor dizi hiç bir yerde

  11. inanamıyorum

    22 Kasım 2009 tarihinde, saat 1:21

    kyle lı ılk ızlemeye basladıgımda cok ılgılmı cekmıstı gece barda calıstıgım ıcın hep netten ızlıyordum dızı muzıklerınden tutun hareketlı duygusal ınanılmaz heyecanlı bır dızı olduguna karar verdım ve 3 gunde butun sezonu bıtırdım bır baktımkı dızı sacma sapan bır yerde bıtırılmıs sasırdım dogrusu bu kadar reytıng alan bır dızıyı hangı aptal bır zıhnıyet bıtırmek ısterkı potansıyelı yuksek ınanılmaz bır dızı bence heros tan bıle harıka.Inanın boslukta gıbı hıssettım dızı bıtınce ve hıc bır dızıye gecemıyorum su an :D

  12. görkem

    24 Kasım 2009 tarihinde, saat 15:09

    yha bnde yıkıldım yha harbiden hayatım büyük bi boşluk oldu bnce çok kötü yaptılar… bu arada başka bi knlda devam edickmiymiş öğrene bilirmisin ??????? tşk

  13. toros

    24 Kasım 2009 tarihinde, saat 21:33

    yalnız diziye final çekilecekmiş 22 aralıkta dvd olarak amerikada piyasa sürülecekmiş ama dizinin finali abc family de veya başka bir kanalda yayınlanmayacakmış kendi internet sitelerinde duyurmuşlar bu haberi

  14. toros

    24 Kasım 2009 tarihinde, saat 21:34

    bende yeni öğrendim bu haberi

  15. Serkan

    25 Kasım 2009 tarihinde, saat 1:02

    olması gerekende buydu aynı Prison Break Final Break gibi ama bu kadar uzatılmamalıydı bence neyse sabırsızlıkla bekliyoruz artık inşallah upload eder birileri

  16. Emrah

    17 Aralık 2009 tarihinde, saat 7:15

    çok saçma bir şey böyle bir final olamaz ne olursa olsun dizi bitirilecekse düzgün bir son bölüm yapılır öyle adamı tuttu bitti olmaz ama tahminlerime göre devam edecekler oraya bir virgül koyuldu . yüzde 90 devam ederler ama ne zaman ederler o belirsiz.

  17. ?

    20 Aralık 2009 tarihinde, saat 17:48

    ya 4. sezonu ne zaman gelcek ya böyle bitemez dizi kesinlikle devamı gelmeli :(

  18. hakan

    20 Aralık 2009 tarihinde, saat 18:16

    4.sezonu hala bekliyoruz

  19. Serkan

    21 Aralık 2009 tarihinde, saat 1:23

    Devam konusunda bi gelişme olmadığını biliyorum umarım gelir demekle yetiniyorum şimdilik :(

  20. senol

    2 Ocak 2010 tarihinde, saat 17:24

    arkadaslar 4. sezon çekildi ispanyada 10 bölüm oldu bile gösterime gireli, bende indiriyorum biraz zor oluyo ama oluyor, tek sorun dizinin seslendirmesi ispanyolca ve turkiyedeki alta yazı sitelerinde 4.sezonla ilgili hiç birşey yok ,

  21. Serkan

    2 Ocak 2010 tarihinde, saat 21:05

    Şenol linkleri paylaşman mümkün müdür?

  22. blnt

    15 Ocak 2010 tarihinde, saat 5:02

    gerçekten cok iyi olur şenol en azından sonunu ögrenmek hakkımız diye düşünüyorum.teşekkürler.

  23. teknoali

    18 Ocak 2010 tarihinde, saat 7:44

    Hocam sanırım ingilizceniz var , şu yabancı bloglara yada kyle xy ile ilgili bi sitelere göz atıp son durumu paylaşma şansınız var mı ?

    bu sitede bi şeyler yazıyor ama yetersiz ingilizce ve translate in yetersiz çevirmesi yüzünden bir şey bulamadım :/

    http://community.abcfamily.go.com/forums/shows/kyle-xy/kyle-xy-season-4-cancelation-rumor-or-fact

    siz bakıp en azından yeni bir durum var mı söylerseniz çok sevinirim.

  24. Serkan

    18 Ocak 2010 tarihinde, saat 14:17

    @teknoali orada sadece hayranların tepkileri yer almakta ve abc’den hiç bir açıklama mevcut değil malesef…

  25. teknoali

    20 Ocak 2010 tarihinde, saat 2:05

    hocam rahatsızlık veriyorum ama http://www.mattdallas.org/ adresinde 18 ocak itibari ile gönderi var geri dönüyor diyor ama acaba sadece finali mi çekilecek yoksa farklı bir kanal ile anlaşma felan mı var ?

    Bi müsait zamanınız olursa göz atarsanız çok sevinirim.

    iyi çalışmalar kolay gelsin…

  26. Serkan

    20 Ocak 2010 tarihinde, saat 8:58

    31 ocak’ta başlayacağını söylüyor ama 3 sezon DVD’lerinin mi yoksa yeni sezonun mu anlayamadım malum site Fransızca :). bekleyip görelim diyorum..

  27. Kaan

    25 Ocak 2010 tarihinde, saat 16:06

    Yeni Sezon Dvd leri Sanırım İnşallah Çıkar

  28. teknoali

    12 Şubat 2010 tarihinde, saat 0:35

    merhaba hocam , yeniden rahatsız ediyorum ama

    http://community.abcfamily.go.com/blogs/kyle-xy/kyle-xy-back

    burda sanırım geri dönüyor yazıyor.

    lanet olasıca translate çeviremiyor ki :/

    o sitede iki yazının anlamını tam anladım.

    back geri dönmek ise , it’s true derken de bu doğru diyorsa bi şekilde dönüyor oluyor galiba.

    cevabınızı merakla bekliyorum…

  29. Serkan

    12 Şubat 2010 tarihinde, saat 2:01

    anladığım kadarıyla online bölümlerin geri geldiğinden bahsediyor.

  30. teknoali

    12 Şubat 2010 tarihinde, saat 2:15

    anladım , önce full olarak online izleyemiyorduk sanırım , şimdi o zımbırtı geri dönmüş …

    tekrar teşekkürler..

  31. lavinyaa

    19 Mart 2010 tarihinde, saat 19:42

    kyle xy dizisinin yeni sezon başlıyacak mııııı?

  32. Serkan

    19 Mart 2010 tarihinde, saat 19:54

    @lavinyaa kimse bilmiyor, malesef :(

  33. luthien

    19 Ağustos 2010 tarihinde, saat 16:29

    buradaki yorumların hemen hemen birçoğu aylar önce yazılmış. acaba şimdi bilen varmı devam edip etmeyeceğini yoksa durum aynı mı:(

  34. Serkan

    20 Ağustos 2010 tarihinde, saat 0:02

    devamı yok malesef @luthien :S :(

  35. negolenim

    16 Ekim 2010 tarihinde, saat 12:52

    dizinin bir devamı olmadığını biliyorum ama buna inanmak istemiyorum gerçekten birirsi var dese inanırım onun için hala bir umut bekliyorum insallah olur…

  36. burak

    15 Kasım 2010 tarihinde, saat 18:19

    neredeyse 2011 girdik ve hala sonu olmadi insallah olur suan dizi yeni bittti(benm icin daha yeni sonunu izleye bildim) suan bunu yazarken ellerim titriyor bi garip oldum insallah 4.sezon olur !!!

  37. Serkan

    15 Kasım 2010 tarihinde, saat 19:44

    bizde ümit ediyoruz ama zor gibi @burak :S

  38. Lord sla†anic

    23 Aralık 2010 tarihinde, saat 16:32

    arkadaşlar abc family kanalının dışında herhangi bir kanal alacakmı acaba heberiniz varmı sürekli bakıyorum ben göremedim bir umut

  39. Skins

    29 Ocak 2011 tarihinde, saat 4:52

    Ben jessie’i görmeden yaşayamam arkadaş

  40. gökay

    31 Ocak 2011 tarihinde, saat 7:48

    Ben vericem parasını çekin şu diziyi !!!!

  41. Serkan

    31 Ocak 2011 tarihinde, saat 13:03

    Gökay süper olur :)

  42. hikmet

    12 Mart 2011 tarihinde, saat 12:43

    Ya inanamıyorum bu dizinin bitmesine valla elim ayağım titriyo odadan çıkamıyorum ben filmi yeni bitirdim 3-5 gün gibi bir sürede ancak anlamadığım bu kadar tutulan bir diziyi nasıl olurda kaldırırlar en sevmediğim sözlerden biride herşeyin bir sonu vardır ama bunun sonuda yok yani olsada 20 sezon yapsalarda izlerim yemin ederim çok kötü ya offf….çekin şu dizinin yeni bölümlerini..

  43. taner

    28 Mayıs 2011 tarihinde, saat 18:28

    ya bu dizi harikaydı ya stresimi gideriyordu hele jessiye hastayım çok tatlı kız adam akıllı bir dizi buldum oda yayından kalktı kahretsin off

  44. ahmet

    17 Temmuz 2011 tarihinde, saat 18:12

    senol 1 sene önce 4.sezon ispanyada yayınladı falan demiş sonrada ne link vermiş nede bi cevap! heralde bi gerceklik payı olmasa gerek?

  45. emre44

    16 Ağustos 2011 tarihinde, saat 17:57

    kaç zamandır beklıyoruz yayınlanacak dıye kyle xy adı gecen nerdeyse tum stelere baktım sanırım bundan sonra da cekılmez :( yalnız senol arkadas ıspanyada yayınlanmıs gıbısınden yazmıs umarım bızle dalga gecmıyodur eğer boyle bırsey varsa lınk verebılırmısın bıze???

  46. oğuz

    4 Mart 2012 tarihinde, saat 1:05

    wlla 15 yaşındayım 3 yıl kadar önce seyretmiştim son bölümleri 3-2 yıldır bekliyom yazık olmuşşş

  47. cey xy

    12 Mart 2012 tarihinde, saat 23:21

    arkadaşlar, gerçekten diziye hiç yakışmayan iğrenç bir şekilde bitti. yıllardır merakla yaşıyoruz ya. abc ye birde Türkiyeden e-posta yağmurunamı tutsak napsak? hiçbir şey çözülmeden zart diye dizi mi bitirilir ya?

  48. seda

    12 Nisan 2012 tarihinde, saat 20:54

    arkadaslar kyle xy 3. sezon 10 bölümde bitti dimi bır daha devamı cekılmedı dimi ben bulamadım eğer siz bulduysanız varsa link yolllarmısınız ?

  49. Serkan

    12 Nisan 2012 tarihinde, saat 23:53

    evet bitti seda malesef

  50. Berkay

    30 Nisan 2012 tarihinde, saat 0:14

    Final değildi bu bence çok saçma final olmadığını varsaysak normal bir bölüm bile öyle çat diye bitmez bizimle dalga geçiyorlar bence normal bir yönetmen zaten o dizi orda o sahneden sonra hadi bitti demez devamı kesinlikle çekilmiş ama nerde tek soru bu…

  51. KADİR

    3 Mayıs 2012 tarihinde, saat 9:13

    en şaçma dizileri yayınlıorlar tvde bögle dizileri kaldırıolar umarım tekrar çekerler yeni bölmüler :(

  52. Furkan

    13 Mayıs 2012 tarihinde, saat 17:50

    Bu dizinin devam etmesini çok isterdim, bu aralar çoğunlukla dizi izliyorumve Kyle xy favori dizim olmuştu, bunun bitmesi yüzünden Persof Of Intereste başladım.

  53. cemre

    28 Haziran 2012 tarihinde, saat 20:56

    ne yani öylece bitti mi?final hayatımda izlediğim en saçma finaldi.

  54. mehmet

    7 Temmuz 2012 tarihinde, saat 12:16

    bence yeni dizi arıyosanız teen wolf izleyin tavsiye ederim

  55. nesrin

    28 Eylül 2012 tarihinde, saat 16:22

    Kesinlikle bitmemeli bu dizi!

  56. eren

    12 Mayıs 2014 tarihinde, saat 0:01

    yıl oldu 2014 ve hala devam kararı geldmedi :D ve hala devamının olmasını sitiyorum KYLE XV efsane bir dizi bu tek bana göre değil herkese göre böyle, ve bitirme kararı aldıklarına halen şaşırıyorum

Cevap Yaz

E-posta adresin paylaşılmayacaktır.İşaretli alanlar zorunludur. *

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com