İçeriğe geç

Cebit 2009 ve İstanbul gezisi

Bu hafta sonu benim için gerçekten zevkli ve bir o kadar muhteşem geçti. Çünkü İstanbul’a gidip bol bol gezip Cebit’te dostlarımla görüşme fırsatım oldu. Neler mi yaptım?

Istambul_and_Bosporus_big

Cumartesi sabah saat 07.30’da kalkıp saat 09.00 Güzelyalı – Kabataş hızlı feribotu ile Kabataş’a geçtim ve Beşiktaş Deniz Müze’sinde askerliğini yapan kardeşim, kankam İsmail Çiftçi’yi ziyaret edip. Ailesinin yollamış olduğu eşylaarı teslim ettim saat 13.00 e kadar yanında kalıp sohbet ettikten sonra önce BEşiktaşta bi tur attım ardından otobüsle Mecidiyeköy’de çalışan Murat Öztürk’ün yanına geçtim. Biraz muhabbet ettikten sonra Metrobüs ile  abisi  Yunus Öztürk’ü görmek için Küçükçekmece Sefaköy’e geçtim ve akşam 18.00’e kadar çok güzel zaman geçirdim. Buradan kendisine acil şifalar diliyorum. Saat 18.00’de zeytinburnu tramvay istasyonuna doğru Mevlüt Altunterim ile görüşmek için yola çıktım. Zeytinburnu tramvayı ile Topkapı’ya gelip oradanda otobüs ile Tuzlaya geçip sonrasında dolmuş ile Gebze’ye geçmek 2 saatten fazla sürsede İstanbul’un her yerini gördüm sanırım. :) Mevlüt abinin ailesi ile tanışmak, onlarla sohbet etmekte gerçekten çok hoştu yediğim güzel yemekler ve sıcak sohbetleri kısaca yaptıkları herşey için çok teşekkürler. :)

cebit_bilisim_eurasia

Sabah Mevlüt abinin eski ortağı Hakan ile Beylikdüzü’ne geçtik ve ziyaretçi girişi açılmadığı için saolsun beni katılımcı girişinden içeri aldı. :) Biraz standta kaldıktan sonra Friendfeed’ten tanıştığım  ve gerçekten çok sevdiğim Ömer Ekinci ile Desnet Standında görüştüm. Daha önce tanıdığım İbrahim Uzun ve yine Friendfeed’ten takip ettiğim Seviye Kaloğlu, Tuba Tirin, Xing ekibinden Natali Yeşilbahar, Pelin Ayan, Kariyergenc kurucusu genç girişimci arkadaşımız Nurettin Özdağan ile görüşüp sohbet etmek gerçekten benim için Cebit’e anlam kattı. )

İlgilerinden dolayı hepsine ayrı ayrı teşekkür eder ve bir dahaki İstanbul maceramda tekrar görüşmeyi çok isterim. :)

“Cebit 2009 ve İstanbul gezisi” hakkında 5 yorum

1. Mevlüt ALTUNTERİM

Onur aslıdan Yemin ediyorum aklıma geldin :=))) Vallaha sorcaktım seni o sırada bogazdan geçiyoduk..Konu konuyu açtı.. Unuttum öle sormayı…:=) Ayrıca sen hayırsızsın… Niye gelmiyon aramıyon sormuyon :)Serkanım Yazın için teşekkür ederim senin gibi dostların her daim başımın üzerinde yeri var ==))

2. Mevlüt ALTUNTERİM

He bide onr .. Seni aradık ama telefonun Farklı.. Kapanmış :=))

3. Saolasın abi aynı duygularla bende seni bekliyorum pazar günü bilrikte gidebilsedik süper olacaktı ama kısmet abi işte bir dahakine inşallah :)

4. çok güzel bir zaman geçirdğinizi düşünüyorum. arada böyle şeyler yapmak lazım ama ben işten bir türlü fırsat bulamıyorum maalesef benim yerimede gezin arkadaşlar